טוקבקים
|
השביתה באשדוד הסתיימה
|
3 בפברואר 2007
 |
ביום חמישי בלילה, בעקבות התערבותו של שר התחבורה, שאול מופז, התקיימה פגישה בין מנכ"ל משרד התחבורה, גדעון סיטרמן, לבין יו"ר ההסתדרות, עופר עיני. בפגישה נכחו גם נשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש, הממונה על התקציבים באוצר, קובי הבר, וכן גורמים בכירים בהנהלת הנמל ונציגי הוועדים. בתום הפגישה הוסכם ...
|
|

| |