קודם כול טווח הסוללה לרכב שעבר מעל 200 אלף יורד הרבה מתחת ל-90%, וזה גם תלוי בסוג הסוללה, NMC, LFP, NCM וכולי.
כבר נבדק בעיקר בטסלות עם סוללות NMC שירידת הטווח ברכב שעבר מעל 200 אלף ירדה אל מתחת ל-85%.
נכון שעדיין זה טוב ועדיף מבלאי ברכב בנזין, אך רכבי בנזין, בעיקר יפניות עוברים את ה300-400 אלף בלי שום בעיות כול עוד הם מתוחזקים ראוי.
יתרה מכך, ברכבים החשמליים הסינים יש עלויות תחזוקה לא נמוכות בכלל ובכול החשמליות כשמגיעים להחלפה של מי הקירור לאחר 60 אלף העלות היא מעל 3,000 שקל, שלא לדבר על החלפה של שמן התשלובת, שמגיעה גם לסכום הזה.
לכן כול השטות שעלות התחזוקה נמוכה בהרבה אינה מדויקת, לכן ההתפשטות של הרכב החשמלי עדיין לא מהירה.