העלתם נקודות חשובות. רכב חשמלי עדיין אינו זול יותר באחזקה בחישוב הכולל מרכב בנזין, גם אינו מתאים לכל שימוש.
הצגתי זאת בטור שניתח והשווה את העלויות. היתרון הגדול ברכב חשמלי הוא בהפחתת הזיהום, הן בשימוש השוטף והן בייצור. כולל בהפקת חומרי הגלם לסוללות. הנושא נחקר ביסודיות על ידי מחלקת המחקר של בלומברג.
לגבי הביקושים לרכב חשמלי, הם לא ירדו, יש גידול משנה לשנה, קצב הגידול הואט.
בארצות הברית אם מתעלמים ממכירות טסלה המכירות של רכבים חשמליים מתוצרת אמריקאית עלו השנה ב-60 אחוז!
מכירות בשוק האמריקאי עלו מ-1.2 מיליון ל-1.6 מיליון יחידות. לשאלה איך הסיניים התקדמו כל כך?
עבודה קשה, כישרון והרבה מאד כסף, הממשל הסיני השקיע בסובסידיות לענף מעל 300 מיליארד דולר.
ההודים רוצים להחליף את הסיניים אך חסר להם ניסיון במפעלי רכב מתקדמים.
סעו בזהירות