חברות הבלדרות בכלל ואלו שבישראל אינן נקיות מעוון, אבל אם הלך החוק והתערב בכמה מחייב הטרמינל את הבלדרות, צדק השופט שקבע שזה אינו מחייב את החברות עצמן.
מעשית, זה שאתה חושב שזו טעות למה? אתה חושב שהמחוקק צריך להתערב בענינים מסחריים בחקיקה? מה גבול ההתערבות של המחוקק במסחר לדעתך?
שיקבע את מחיר ההובלה למשאית ליחידת משקל בכביש? את מחיר ההובלה למוביל אווירי באוויר? איפה פה שוק חופשי? (בהנחה שהשוק חופשי-אבל זה כבר נושא אחר).
המחוקק אולי צדק- ואולי לא -שקבע את גובה חיוב הטרמינל ללקוחותיו -לא נכנסתי למה זה נעשה- (אולי בגלל שהשוק קטן ולמנוע מהטרמינלים לשדוד את לקוחותיהם, כפי שמקובל בישראל שהיא שוק שבוי).
אין אפשריות רבות או אחרות- אבל להגדיל ולחייב את נותן השירות המעשי הבלדרות בערכי עלויות נראה לי ממש לא שוק חופשי למסחר... יותר צפון קוריאה... ושוב- הבלדרים- מלאים בהונאה בכל דרך אפשרית ללקוחתיהם- אבל בגלוי.
מי שלא מבין-משלם. מי שמבין לפעמים מצליח לפעמים לא (בלדרות היום זה כמו ארגון פשע- צריך לנשק את הטבעת לפני קבלת השירות.
פשוט חוץ ממך-יש מלא אידיוטים ולחברות הבלדרות לא אכפת ממך.
תאכלס, בהצלחה לכולם- אבל נסיון יפה של התובעים.