טוקבקים
|
"הנמלים מוכנים לאירוע הבא"
|
מותגים שייעלמו עד 2030 (א)
|
מארסק לא תפקוד את חיפה
|
בואו נשים דברים על דיוקם, מארסק הגדולה רק מחפשת סיבות לא לפקוד את נמלי ישראל, הידעתם שהאוניות הגדולות (שמן מתחיל באות H), באורך 353 מטר שהפסיקו לפקוד את חיפה בגלל החותים, מקיפות את אפריקה, ועדיין עושות את אותו הקו עם נמלי קופר ופורט סעיד אבל לא פוקדות את חיפה? עכשיו יש תירוץ חדש למלחמה עם איראן שלא יפקדו באופן מוחלט. אם חברת MSC וחברת ZIM, נשארו כאן, צים אמנם לא בנמל חיפה, אבל פוקדת את נמלי אשדוד והמפרץ באופן מלא, אז אין שום סיבה שהדנים יסתלקו, כנראה שמסתתרות כאן סיבות אחרות, הסיבות המוכרות לנו. חבל מאד, האוניות הגדולות שלהם הביאו הרבה עבודה לנמל חיפה, והיו נוחות לתמרון. ר/ח דרור פרן
24/6/2025 12:16:12
|
|
מותגים שייעלמו עד 2030 (א)
|
מותגים שייעלמו עד 2030 (א)
|
מותגים שייעלמו עד 2030 (א)
|
מותגים שייעלמו עד 2030 (א)
סליחה אבל אתה טועה |
ברונקו אינו מותג רכב אלא דגם של חברת פורד, בדיוק כמו פיאסטה שיצורה הופסק. כול הדגמים שעליהם כתבת הם מותגים שאינם קיימים יותר מ 50 שנה, היום הלקוחות מחפשים כמה דברים ברכב: אמינות, סחירות, טכנולוגיה מתקדמת, שמירת ערך. היצרנים הסינים נראים כמובילים בטכנולוגיה של הרכבים החשמליים, אך כול זה הוא מסך עשן, אלו רכבים שאמינותם מוטלת בספק, התחזוקה שלהם יקרה. מה שמעיד על שימוש בטכנולוגיות מיושנות (בעיקר ברכבים החשמליים שם הם משתמשים בגיר העברה עם חומרים מיושנים שמצריך החלפות שמן שנתיות), יש להם המון בעיות איכות שלדעתי עם השנים יגרמו לירידת קרנם של המותגים הסינים. לכך תוסיך שהיצרנים היפנים, קוריאניים ואירופאים למדו מהסינים איך ניתן לייעל את הייצור, אך בלי ירידה באיכות כפי שיש ברכבים הסינים. אם הייתי לקוח שמחפש רכב חשמלי לא היה מקום למחשבה, או טסלה או רכבים קוריאניים, רק בגלל האמינות המוכחת, האיכות המוכחת ובטסלה ניתן גם לראות בארה"ב רכבים שעברו את ה 500 אלף ק"מ והרכבים במצב מצוין והסוללות עדיין במצב טוב. משה
24/6/2025 08:17:26
|
|
מותגים שייעלמו עד 2030 (א)
|
"אלמוג" הכניסה את "קראון איריס"
|
"אלמוג" הכניסה את "קראון איריס"
|
"אלמוג" הכניסה את "קראון איריס"
|
"אלמוג" הכניסה את "קראון איריס"
|
מדיניות האתר
The website is intended only for the cargo community, i.e. people involved in logistics, procurement, and international trade who are interested in being updated on the industry and making informed decisions.
The site is closed to the general public since it is designed to create a closed and online community for this special industry. We created this site for cargo owners, wherever they may be, who ship their goods by sea, air, and land. Cargo owners will have access to the most up-to-date information, in a wide range of areas related to the industry, on this website.
The editorial team includes people who understand the needs of cargo owners.
Chanoch Winnykamin, former editor of the newsletter and director of the Israeli Shippers' Council. He edited the Transport publication of the Israeli Export Institute, organizer and lecturer at International Conferences on Transportation, Producer of the Hebrew version of the Incoterms Guide of the International Chamber of Commerce ICC for International Trade Terms, and former member and coordinator of the Transport Committee of the National Committee of Israel International Chamber of Commerce, former CEO of the Haifa and the North Chamber of Commerce and Industry, former member of the board of the European Shippers' council and member of various committees of the International Chamber of Commerce in the fields of logistics.
Pninit Berman, managed the Israeli Shippers' Council, former Vice President of the Haifa and the North Chamber of Commerce and Industry, an economist with a master's degree in business administration from Tel Aviv University. She has nine years of experience in the users' association and has extensive knowledge of the maritime transport industry.
Odeia Schwetz, Is a Haifa journalist who covers ports, customs, environment, and land transport.
Yaron Hoffman, who specializes in forwarding and airfreight, serves as a reporter covering aviation, international forwarding, and foreign trade.
A writer from London, Eric Perry covers the maritime transport industry and transport policy in Europe.
Aside from them, there are occasionally articles by guests of "Cargo" who are experts in their respective fields. |
לחץ כאן לחזור
|

|